11. 1. 2016

Zase



jeden nalezenec. Asi už tušíte...
Bylo to silnější, než já. Krabice plná dětských knížek, Děti z Bullerbynu, Naschválníčci, pohádky a taky Babička. Chápete určitě, že jsem Boženu Němcovou v kontejneru nemohla nechat...
Tajný deník se mi líbí, jako dítě jsem milovala Vlaštovky a Amazonky...

9 komentářů:

  1. Bohdo, tak tomu bych asi taky těžko odolávala. Hlavně tomu tajnému deníku - to zpracování je skvělé! :-) Krásný večer A.

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy v kontejneru? Přesto, že nejsem bůhvíjaký čtenář (hodlám to letos napravit), knihu bych vyhodit nedokázala. Hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Amazonko, hezký zbytek svátku přeju! J.

    OdpovědětVymazat
  4. Cože ?? Někdo vyhazuje knížky !!... taky bych myslím zachránila, co by se dalo. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Chápu, že jsi to musela zachránit:-) A vše nej k svátku♥

    OdpovědětVymazat
  6. Nene!!! jak může někdo takové knížky jen tak vyhodit!?!

    OdpovědětVymazat
  7. Jů, z tohodle mi úplně plesá srdce.

    OdpovědětVymazat