29. 8. 2014

Kdo




tohle vymyslel?
Ale takhle jsem je už dlouho neviděla. Soustředěné a potichu. Teda jenom chvíli...
Kocoura Fandu to každopádně uspalo:-)

6 komentářů:

  1. Krása, krása, krása♥ Ale že těch gumiček máte:-))). Bohdi, krásný víkend. V.

    OdpovědětVymazat
  2. Tři "pletařky",to je nějaká spotřeba.
    Krásný víkend i Tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Hustý! (Vzkazujou kluci, když viděli tu spoustu gumiček:) Vzala jsem gumičky na milost, taky kvůli těm soustředěným a tichým ,,pletařům". Modrobílý jsou moje favoritky! (z červenobílých už náramek mám:)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás taky samé gumičky... :-) Ale je fakt, že to zaujetí je obdivuhodné.

    OdpovědětVymazat
  5. No,nejdřív to bylo,jako,že ne a pak přišla kamarádka a už to jelo.A něco jsem koupila já a něco ségra,takže to vypadá,že máme milión gumiček,ale je to tak akorát....-)

    OdpovědětVymazat