19. 2. 2012

Moje




top 10, když mi bylo 10...
Natálčiny knížky dostaly důstojnější příbytek.
V té mojí hromádce ještě chybí Robinsonka a Don Pablo,don Pedro a Věra Lukášová, ty někam odvál čas. I když většinu našich dětských knížek zničil jeden nezavřený kohoutek zhruba před 15ti lety.
A Ransome, tak ten mě hodně bral...

6 komentářů:

  1. Ransomeho miluju do dnes :-) a Dva divochy a Annu ze zeleného domu, už se těším až to budu Mili číst..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, od Ransoma jsem přečetla všechno, co tehdy měli u nás v místní knihovně.
    Hezký zbytek neděle
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Bohdano, tu knížku Don Pablo, Don... ti věnuju, jestli budeš chtít, pošlu ti ji, jo?

    OdpovědětVymazat
  4. jůů, tak vypadala moje knihovna v dětství.ještě bych nějaké poklady našla.

    OdpovědětVymazat
  5. A ještě poděkování Dáše, věnovala mi nejen Věru,ale i jednoho Ransoma(momentálně v péči naší Náti).Děkuju

    OdpovědětVymazat
  6. Annu ze zeleného domu mám ráda doteď...je to asi rok zpátky co jsem ji četla.Moc pěkná knížka...a moje dětství,to byl Malý Bobeš,a pak knížka Království pod lipou...ty byly moje nejoblíbenější...je hezký se vracet do dětství prostřednictvím knížek.

    OdpovědětVymazat